ייצוג לקוחות במשרד הפנים

משרדינו מתמחה בייצוג הלקוחות בכל האגפים הרלוונטים של משרד הפנים, לרבות מרשם האוכלוסין, מחלקת אשרות וכן בוועדה למתן מקלט מדיני.

הליכים אדמיניסטרטיביים בישראל הקשורים לקבלת מעמד זמני או קבע בארץ, מסובכים ומבוססים על מספר רב של נהלים, חוקים ופסיקת ביתי משפט. הניסיון אומר שגם במקרים פשוטים לכאורה קל להיתקע באטימות פקידי משרד הפנים וקשיחות המערכת הפורמלית.  

עם סיועה שלקוחותינו מקבלים במשרדינו, כל ההליך קבלת אשרה מבוקשת עובר חלק יותר, מהר יותר וללא עיכובים מיותרים. 

מסמכים להגשה למשרד הפנים

נבדוק את המסמכים שבידי הלקוחות ונדריך אותם על דרך השלמתם. ככל שלקוחות מוכנים יותר לקראת כל פגישה במחלקת אשרות של משרד הפנים, כך כל התהליך קבלת ויזה זמנית או מעמד קבע יהיה קל יותר.

ייעוץ והדרכה לפני פנייה למשרד הפנים

אנחנו מדריכים את לקוחותינו לקראת ראיון אותו יעבירו להם פקידי מחלקת אשרות. אנו מסבירים להם את מצבם המשפטי במסגרת הליך קבלת אשרה, כך שלא יהיו מופתעים מהשאלות המכשילות וידוע להבהיר ולהסביר את סיפורם ברור וחזק..

השתתפות בפגישות ודיונים במשרד הפנים

נייצג את לקוחותינו בפגישות ודיונים במשרד הפנים. נמנע פגיעה בפרטיות שלכם על ידי שאלות פולשניות של פקידים. נשמור על הזכויות שלכם גם כשהפקידים ינסו לפעול שלא על פי הנוהל. נעניק תמיכה ונחזק את הביטחון עצמי של לקוחותינו.

אסטרטגיה שלנו

אנו מתייחסים לכל מקרה לגופו ובוחרים באסטרטגיה הטובה ביותר  והמתאימה ביותר ללקוח

בדיקת נסיבות
ומחקר משפטי

נבדוק את הפרטים האישיים של הלקוח, את מצבו המשפטי ואף נעיין במסמכים שבידיהם, הכל לצורך בירור זכותו של הלקוח לקבלת מעמד בארץ. נסביר את הסיכונים והסיכויים שבהליך.

ליווי צמוד בכל הליכי משרד הפנים

נלווה את הלקוח בכל ההליך משרד הפנים החל מהפנייה הראשונה, דרך ישיבות ורעיונות, עד לקבלת החלטה בעניין. עם קבלת תשובה שלילית נגיש ערעור לערכאה משפטית.

ערעור וייצוג בבית המשפט

אם קבלת סירוב ממשרד הפנים, אין סיבה להתייאש. אנחנו נגיש בשמכם ערעור לערכאה משפטית מתאימה ונייצג אתכם גם בבית המשפט כדי להגן על זכויותיכם.

שרותים נוספים

תרגומים ואישורים נוטריונים

אנחנו נעזרים במתורגמים מקצועיים כדי לספק תרגום נכון ומדוייק למספר רב של שפות.התרגומים מאומתים על ידי נוטריון 

נישואין אזרחים

על פי בקשתכם אנחנו נארגן לכם חתונה אזרחית בחוץ לארץ: נישואי פרגוואי (במעמד צד אחד) או נישואי אל סלוודור (ללא צורך בנסיעה לחו"ל)

שאלות נפוצות

דאגתך מוצדקת. עורך דין שלא דובר שפת הלקוח אינו מסוגל לסייע לו במהלך ראיון במשרד הפנים : הוא פשוט לא יבין לא את השאלות ולא את התשובות, וכך לא יצליח לזהות את הפרות נוהל מצד הפקידים אם הדבר התרחש.

אסור לזלזל בחשיבותו של מפגש ראשון במחלקת אשרות. מומלץ להיעזר בעורך דין על מנת שבקשתכם תתקבל  ויפתח תיק משרד הפנים. פקיד במקום מוסמך לדחות את ההחלטה על פתיחת תיק למועד אחר או כלל לסרב קבלת מסמכים. תוצאה- עיכוב בקבלת אשרה למספר חודשים או אף שנה. 

פנו עכישו לקבלת יעוץ חינם

כל הזכויות שמורות 2021

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן