גירושין
חלוקת רכוש

יחסיך עם בן.בת זוג עלו על שרטון? שוקלים להתגרש?  הצעד הראשון – לפנות לקבלת ייעוץ. למדו מה הם זכויותיכם, מה היא הדרך המשפטית להתרת נישואין.

ולא לשכוח כי מדובר לא רק על גירושין, אלה על היבטים נוספים וחשובים: מזונות ומשמורת ילדים, וחלוקת רכוש משותף. 

ככל שהפנייה לקבלת ייעוץ תהיה מוקדמת, כך תוכלו לפעול בחוכמה ולמזער את הנזקים עקב פירוק תא משפחתי. 

Елизабета Матлес, русскоязычный адвокат

גירושין: מלחמה או שלום

נשקול האם ניתן להגיע לפשרה עם צד שכנגד – כוללת או חלקית. הסכם גירושין  יתרום לשמירת יחסי כבוד בין הצדדים, לחיזוק קשר עם הילדים. הסכם יחסוך עצבים וגם כסף: שכ"ט עורך דין יהיה נמוך יותר לעומת תשלום בגין דיונים רבים בבית המשפט. 

פשרה – דבר טוב, אבל לא בכל מחיר. אם יתברר שלא ניתן לגשר על הפערים הקיימים, נפעל במרץ בבית המשפט או בית דין רבני.

חלוקת רכוש וחובות לצד ג'

בעת הגירושין תצטרכו לחלק לא רק מה שיש , אבל גם מה שאין  – דהיינו חובות לצד ג' (משכנתא, חובות בבנק ועוד). אנחנו נעזור לכם להבין את הסכנות הצפויות מצד הנושאים ולבחור את הדרך המועדפת לכם שלא תקפיד על מצבכם הכספי . 

חלוקת רכוש ותשלום מזונות

מדובר ברכיבים כלכליים שונים אבל גם קשורים זה לזה. אנו ממליצים ללקוח או ללקוחה להסתכל קדימה,  לחשוב על הוצאות עתידיות גם בעת שמחלקים את הרכוש הקיים. לדוגמה: יש מקרים שעדיף לוותר על אחוז מסויים בחלקו ברכוש המשותף  כדרך להקטין את שעיר המזונות לילדים. 

אנחנו מסייעים ללקוח לראות את התמונה גדולה, לפעול לחוכמה ולהקל על ההיבטים השליליים של פירוק החבילה. 

אסטרטגיה שלנו

אנו מתייחסים לכל מקרה לגופו ובוחרים באסטרטגיה הטובה ביותר  והמתאימה ביותר ללקוח

בדיקת נסיבות
ומחקר משפטי

נבדוק את הפרטים האישיים של הלקוחות, את מצבם המשפטי ואף נעיין בקפידה במסמכים שבידיהם. לחדד את היעדים אליהם לקוח רוצה להגיע.

בחירת אסטרטגיית פעולה

נשקול את הדרך המתאימה להשיג את המבוקש. נייעץ ללקוח על דרך פעולה מחוץ לכותלי בית המשפט. נבדוק אפשרות להגיעה להסכם פשרה עם צד שכנגד.

ייצוג משפטי בכל ערכאות משפטיות

כשיתברר שאיו דרך להגיע לפשרה עם צד שכנגד, נפעל במרץ לייצוג הלקוח בבית משפט לענייני משפחה או בבית דין רבני לפי העניין.

שרותים נוספים

ייצוג במשרד הפנים

אזרח זר, נשוי לאזרחית ישראלית שטרם קיבל מעמד קבע בארץ, חייב לקבל יעוץ מפורט אודות מצבו המשפטי לאחר הגירושין ועל סיכוייו להמשיך ולהתגורר בישראל.

מזונות ומשמורט ילדים

אנחנו מסעים ללקוחותינו תוך ראיה רחבה על מצבו ובעיותיו. נבחר את אסטרטגיית פעולה בכפוף למתן משכל מתאים לכל מרכיבי התיק , לרבות יחסיו עם הילדים

שאלות נפוצות

אין צורך ביציא מגבולות ישראל. ללא קשר באיזה מדינה או באיזה טקס הגעתם לברית זוגיות, להתיר את הנישואין תצטרכו בארץ. בהתאם ללאומו של כל אחד מכם, הליך גירושין יתבצע בבית דין רבני או בבית משפט אזרחי לענייני משפחה.

כעיקרון אין כל מניעה להתיר את נישואיכם ולהמשיך במשא ומתן בענייני רכוש. אבל בכל מקרה אנחנו ממליצים להתייעץ עם עורך דין: יתכן שהסכמתך או במקרה אחר סירובך להתגרש יכול לחזק את עמדתך בסכסוך הקיים בעניין הרכוש.

פנו עכישו לקבלת יעוץ חינם

כל הזכויות שמורות 2021

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן